Vraag een waardebepaling aan bij Albeka voor uw overtollige meubilair

Provide your account details

Waardebepaling aanvragen - De Spelregels

  • 1Minimaal aanbod vanaf 25 stuks van eenzelfde item(s).
  • 2Meubilair moet van A-merk zijn, bijv. Ahrend, Gispen, Comforto, HAG, Vitra ed.
  • 3Geen particuliere inboedel & producten met onherleidbare afkomst
  • 4Er zit geen aankoopverplichting aan maar is slechts een indicatieve bepaling!
Aan de hand van de foto's die u doorstuurt of door een bezoek aan de locatie beoordelen onze inkopers de goederen en doen u een bod. Vul onderstaand formulier daarom zo compleet mogelijk in en u ontvangt binnen 72 uur ( of sneller ) een reactie van een van onze inkopers.

Bezemschoon opleveren van uw pand

Wij zijn de partij voor uw opkoop!

Hoe kunt u ons bereiken?

Via de waardebepaling

Vul het formulier in! We nemen zo spoedig mogelijk contact op naar aanleiding van het ingevulde formulier.

Via Whatsapp

Voeg het volgende nummer toe op whatsapp en app uw aanbod naar Mark Bakker.

: 06-10336214

Via de e-mail

Mail uw aanbod naar onze inkoopafdeling : Inkoop e-mail we nemen naar aanleiding van uw aanbod contact met u op!

: inkoop[at]albeka.nl

Waarom Albeka & Officetrader

  • 1Betrouwbaar, we komen onze afspraak na.

  • 2Eigen gespecialiseerde demontageteams

  • 3Nederlands sprekend personeel

  • 4Een aanspreekpunt tijdens het traject

In een kort overzicht geven we een beeld van hoe wij werken bij de inkoop of opkoop van uw overtollige kantoormeubilair. We gaan altijd professioneel aan het werk en begeleiden het traject van A tot Z altijd met een vast contactpersoon.
  • 1Betrouwbaar, snelle betaling
  • 2Nederlands Personeel
  • 3Professionele uithuizingsteams
  • 4Eigen transport, en Eigen aanspreekpunt
We hebben ruime ervaring met het uithuizen van projecten tussen de 25 en 1000 werkplekken. Enkele referenties waar we trots op zijn: Onze referenties