Inkoop en opkoop van gebruikt kantoormeubilair
Zoekt u een partner die uw kantoormeubelen opkoopt? Onze inkoopspecialisten staan klaar om uw goederen te beoordelen en u een vrijblijvend bod te doen. Vraag via het onderstaande formulier een gratis waardebepaling aan. Vul het formulier zo compleet mogelijk in, zodat wij u kunnen voorzien van een passend aanbod.
“Een professionele partij die van aanpakken weet!” - Regus -
Hoe kunt u ons bereiken?
Vraag een waardebepaling aan
Aan de hand van de foto's die u doorstuurt of door een bezoek aan de locatie beoordelen onze inkopers de goederen en doen u een bod. Vul onderstaand formulier daarom zo compleet mogelijk in en u ontvangt binnen 72 uur ( of sneller ) een reactie van een van onze inkopers.

Wij ontzorgen u volledig, met 1 vast contactpersoon!
Hoe werken wij?
In een kort overzicht geven we een beeld van hoe wij werken bij de inkoop of opkoop van uw overtollige kantoormeubilair. We gaan altijd professioneel aan het werk en begeleiden het traject van A tot Z altijd met een vast contactpersoon.
1. Beoordeling aanbod
2. Bezichtigingsafspraak
3. Bieding
4. Uithuizen
5. Afhandeling en betaling

Kleine aandachtspuntjes.
Ruime ervaring met opkoop.
Albeka heeft al diverse projecten opgeleverd bij bedrijven van 1100 werken bij Ministerie van Financien tot en met 3000 werkplekken bij CapGemini te Utrecht. Albeka koopt alleen partijen meubilair op vanaf 25 werkplekken. Neem contact met ons op en wij staan klaar om uw aanvraag te beoordelen!☛ Wij zijn lid van MVO Nederland
Ervaringen met Albeka? - Zij gingen u voor!