Opkoop kantoormeubilair

Gebruikte kantoormeubelen kunnen vaak nog jaren mee. Dus in plaats van deze items weg te gooien, zien we bij Albeka kans om ze opnieuw op de markt in te zetten. Dit doen we door gebruikte partijen kantoormeubelen op te kopen. De binnenkomende meubelen worden altijd gecontroleerd en schoon gemaakt en indien nodig gerepareerd dan wel refurbished. Zoek jij een duurzame partner voor de opkoop van je kantoormeubilair? Met Albeka ben je verzekerd van een duurzame en professionele a-tot-z afhandeling van de opkoop van je kantoormeubilair!

Vraag een waardebepaling aan

Binnen 1 werkdag reactie.

Duurzame afhandeling
Levensduur van al 100.000+ producten verlengd
Niet denken in afval, maar in mogelijkheden

Checklist opkoop meubilair

Als we na de aanvraag van de waardebepaling enthousiast zijn over wat je te bieden hebt, komen we graag langs voor een bezichtiging op locatie. Na de bezichtiging vindt er een bieding plaats. Als we samen akkoord zijn, zullen we overgaan op het maken van een planning. Na aanleiding van de planning gaan we je pand uitruimen en met ons eigen transport zullen we de inboedel vervoeren. Als laatst hebben we een gedetaileerd totaaloverzicht zodat we over kunnen gaan op een eerlijke financiële afhandeling.

Meer dan alleen opkopen

Naast dat je bij Albeka altijd verzekerd bent van een duurzaam proces, vinden we het ook belangrijk dat we je van a-tot-z ontzorgen. Dit doen we door je pand bezemschoon op te leveren en eventuele overige spullen af te voeren. Bovendien gaan we aan de slag met een team professionals dat precies weet hoe ze jou van dienst moet zijn. Wil jij kennis maken met alle mogelijkheden op het gebied van in- of opkoop van kantoormeubilair door Albeka? Neem dan gerust contact met ons op.

Search engine powered by ElasticSuite