078-6912182
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00-22:00!
Op zaterdag bereikbaar van 08:00-17:00
Albeka.nl op www.keurmerk.info

BESTELLEN

U kunt bij albeka heel eenvoudig een bestelling plaatsen

Hieronder vindt u in stappen uitgelegd hoe besteld kan worden.

Producten in de winkelwagen leggen

Voeg één of meerdere producten, bijvoorbeeld een bureaustoel toe aan de winkelwagen door op de blauwe knop "in winkelwagen" te klikken.

De winkelwagen

Na het toevoegen kunt u kiezen om verder te gaan met winkelen, of naar het winkelwagen overzicht te gaan. Op de pagina winkelwagen overzicht kunt u uw bestelling controleren en verder gaan naar afrekenen door te klikken op de button "Doorgaan met bestellen". Wilt u nog meer producten toevoegen, dan kan dat uiteraard op dezelfde manier.

Uw persoonlijke gegevens

Als u al een account heeft kunt u bovenaan klikken op "mijn account". Heeft u nog geen account, dan kunt u registreren, of doorgaan als gast, zonder een account te maken. U vult in het laatste geval gewoon de gevraagde gegevens in. In alle gevallen geldt dat u uw persoonlijke gegevens moet invoeren/controleren.

Een verzendmethode kiezen

In de stap die dan volgt kiest u de voor u meest geschikte verzendmethode. Meer over het verzenden of afhalen van producten leest u op de klantenservice pagina's.

Een betaalmethode kiezen

Na het kiezen van de verzendmethode dient u de juiste betaalmethode te selecteren. Meer over de aangeboden betaalmethoden leest u op op de klantenservice pagina's.

Bestelling controleren

Nadat ook de betaalmethode gekozen is, is het tijd om de bestelling te controleren en te bevestigen. Als u ervoor gekozen heeft te betalen met een online methode, zoals bijvoorbeeld Ideal of Paypal, dan wordt u direct doorgestuurd naar de betaalpagina, na het afronden van de betaling komt u weer terug op de website. Uiteraard bent u verplicht akkoord te gaan met de verkoopvoorwaarden. 

 

Jazeker! Bekijk hieronder de duidelijke uitleg van Gwen over hoe je simpel en snel kunt bestellen op www.albeka.nl

Volg de uitleg en bestel direct!

Dank u wel voor uw bestelling! We sturen u binnen een half uur een bevestiging van uw bestelling via de e-mail. Nog niet ontvangen? Kan het zijn dat onze bevestiging in jouw Ongewenste E-mail of Spam-map terecht is gekomen? De status van uw bestelling kunt u ook terugvinden in deOrderhistorie van uw account, indien u een account heeft aangemaakt.

Kun u hem niet vinden? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Dan helpen we u meteen verder.

Wat fijn dat u een bestelling bij Albeka hebt geplaatst!

Wij werken op de volgende manier:

1. Zodra u besteld heeft ontvant u een bestelbevestiging met de besteldetails

2. Binnen 24 uur ontvangt u een officiele factuur.

3. BInnen 48 uur ontvangt u een planningsvoorstel (waarop u kunt reageren)

4. Binnen 2-8 werkdagen wordt uw bestelling op de met u afgtestemde datum en tijdstip afgeleverd.

Helaas bieden we op deit moment nog geen track & trace, of voortgangs statussen. Heeft u vragen over uw bestelling kunt u altijd even bellen met 078-6912182. We staan voor u klaar!

In overleg met een van onze verkopers is dit vaak wel mogelijk. Neem hiervoor even contact met ons op via 078-6912182. We staan klaar om u te helpen!

Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag in ons magazijn! U kunt slechts tot ongeveer 4 dagen na aankoop uw bestelling annuleren. Heeft u uw bestelling minder dan 4 dagen geleden geplaatst? Neem dan gerust contact met ons op, dan kijken wij graag of we de bestelling nog kunnen annuleren.

Geen probleem! Neem contact met ons op en wij passen dit direct voor u aan. Let er wel op, dat dit gebeurt tot maximaal 4 dagen na aankoop. Later dan 4 dagen? Bel gerust, we staan klaar om hier een oplossing voor te bedenken.

Bij Albeka hebben we uw online privacy en veligiheid hoog in het vaandel staan. Zo zijn we aangesloten bij hét keurmerk voor online winkelen : Stichting Webshop Keurmerk en Thuiswinkel Waarborg Zakelijk.

Bij Albeka kantoor- en bedrijfsinrichting kunt u veilig bestellen. Wij gaaan uiterst zorgvulig met uw gegevens om en zullen deze zo goed en veilig mogelijk bewaren.
Om deze veiligheid te waarborgen maakt Albeka gebruik van een SSL certificaat. Het SSL certificaat waarborgt uw veiligheid. Controleer altijd of het groene slotje + onze bedrijfsnaam links bovenin uw browser correct worden weergegeven.

Enkele belangrijke zaken om op te letten:

> Zorg dat u uw accountgegevens veilig bewaard en niet aan andere verstrekt. 
> Kies een origineel en sterk wachtwoord
> Pas op voor valse emails

Uw privacy & vertrouwd zaken doen bij Albeka:

1. Uw e-mailadres & persoonlijke gegevens worden uitsluitend door Albeka gebruikt en worden nooit verstrekt aan derden.
2. Veilig betalen? We gebruiken een beveiligde SSL verbinding voor alle betalingen.
4. Mailing? Ontvangt u alleen als u daarvoor aangemeld bent. 
5. Periodieke controle door Thuiswinkel Waarborg Zakelijk.
6. Bezoek ons! 3 Showrooms met uitstekende centrale ligging in Nederland.
7. Advies? Bel ons! Bereikbaar op : 0786912182
9. Lid van Webshop Trustmark ( internationale variant op Webshop Keurmerk ). Ook in het buitenland vertrouwd zaken doen met Albeka.
10. Uw wachtwoord voor toegang op Albeka is alleen in het bezit van u, wij kunnen dit niet inzien. 

Nee! U kunt afrekenen als gast/nieuw klant, waarbij u gebruik maakt van dezelfde services. Wel biedt een account diverse voordelen, zoals snel bestellen en makkelijk herhaalaankopen doen. 

Wij bezorgen in Nederland, België en Duitsland. Betalen kan met Nederlandse, Belgische en Duitse bankrekeningen en PayPal-accounts. Wij accepteren creditcards vanuit alle landen. 

Bij een gebruikte archiefkast zitten standaard geen sleutels. Dit komt doordat Albeka grotere partijen in bulk inkoopt. Bij grote partijen ontbreken vaak sleutels, wellicht herkenbaar in uw eigen kantoor dat de sleutels kwijt zijn? Vanwege deze reden garanderen we nooit dat de sleutels erbij zitten. Als er tijdens de inkoop wel sleutels bijzaten, worden deze er netjes bijgeleverd, maar nogmaals geven we hierop geen garantie. Archiefkasten van de bekende merken kunnen wij altijd bijbestellen. Als er de mogelijkheid is om sleutels bij te bestellen, dan wordt deze mogelijkheid geboden op de productpagina.

Dat hoort niet te gebeuren! Wij bespreken graag zo snel mogelijk een oplossing waar u weer blij van wordt! Neem hiervoor gerust contact op met de vestiging die uw bestelling heeft afgeleverd, of via 078-6912182. Dan zullen we samen tot een passende oplossing komen.