Hoe kunnen we je helpen?

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt bij albeka heel eenvoudig een bestelling plaatsen

Hieronder vind je in stappen uitgelegd hoe besteld kan worden.

Producten in de winkelwagen leggen

Voeg één of meerdere producten, bijvoorbeeld een bureaustoel toe aan de winkelwagen door op de groene knop "in winkelwagen" te klikken.

De winkelwagen

Na het toevoegen kun je kiezen om verder te gaan met winkelen, of naar het winkelwagen overzicht te gaan. Op de pagina winkelwagen overzicht kun je je bestelling controleren en verder gaan naar afrekenen door te klikken op de button "Ga door naar afrekenen". Wil je nog meer producten toevoegen, dan kan dat uiteraard op dezelfde manier.

Je persoonlijke gegevens

Als je al een account heeft kun je bovenaan klikken op "account". Heb je nog geen account, dan kun je je registreren, of doorgaan als gast, zonder een account te maken. Je vult in het laatste geval gewoon de gevraagde gegevens in. In alle gevallen geldt dat je je persoonlijke gegevens moet invoeren/controleren.

Een verzendmethode kiezen

In de stap die dan volgt kies je de voor jou meest geschikte verzendmethode. Meer over het verzenden of afhalen van producten lees je op de klantenservice pagina's.

Een betaalmethode kiezen

Na het kiezen van de verzendmethode dien je de juiste betaalmethode te selecteren. Meer over de aangeboden betaalmethoden lees je op de klantenservice pagina's.

Bestelling controleren

Nadat ook de betaalmethode gekozen is, is het tijd om de bestelling te controleren en te bevestigen. Als je ervoor gekozen hebt te betalen met een online methode, zoals bijvoorbeeld Ideal of Paypal, dan word je direct doorgestuurd naar de betaalpagina, na het afronden van de betaling kom je weer terug op de website. Uiteraard ben je verplicht akkoord te gaan met de verkoopvoorwaarden.

Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn bestelling?

Dank u wel voor uw bestelling! We sturen u binnen een half uur een bevestiging van uw bestelling via de e-mail. Nog niet ontvangen? Kan het zijn dat onze bevestiging in jouw Ongewenste E-mail of Spam-map terecht is gekomen? De status van uw bestelling kunt u ook terugvinden in deOrderhistorie van uw account, indien u een account heeft aangemaakt.

Kun u hem niet vinden? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Dan helpen we u meteen verder.

Wat is de status van mijn bestelling?

Wat fijn dat je een bestelling bij Albeka hebt geplaatst!

Wij werken op de volgende manier:

1. Zodra je besteld heeft ontvang je een bestelbevestiging met de besteldetails

2. Binnen 1 werkdag na levering ontvang je een officiële factuur.

3. Binnen 48 uur ontvang je een planningsvoorstel (waarop je kunt reageren)

4. Binnen 7 werkdagen wordt je bestelling op de met jouw afgestemde datum en tijdstip afgeleverd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

In overleg met een van onze verkopers is dit vaak wel mogelijk. Neem hiervoor even contact met ons op via 078-6912182. We staan klaar om je te helpen!

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag in ons magazijn! Je kunt tot ongeveer 4 dagen na aankoop je bestelling annuleren. Heeft je jouw bestelling minder dan 4 dagen geleden geplaatst? Neem dan gerust contact met ons op, dan kijken wij graag of we de bestelling nog kunnen annuleren.

Kan ik het bezorgadres wijzigen als de bestelling al gedaan is?

Geen probleem! Neem contact met ons op en wij passen dit direct voor je aan. Let er wel op, dat dit gebeurt tot maximaal 4 dagen na aankoop. Later dan 4 dagen? Bel gerust, we staan klaar om hier een oplossing voor te bedenken.

Kan ik veilig bestellen bij Albeka?

Bij Albeka hebben we je online privacy en veiligheid hoog in het vaandel staan. Zo zijn we aangesloten bij hét keurmerk voor online winkelen: Stichting Webshop Keurmerk en Thuiswinkel Waarborg Zakelijk.

Bij Albeka kantoor- en bedrijfsinrichting kun je veilig bestellen. Wij gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om en zullen deze zo goed en veilig mogelijk bewaren.
Om deze veiligheid te waarborgen maakt Albeka gebruik van een SSL certificaat. Het SSL certificaat waarborgt je veiligheid. Controleer altijd of het groene slotje + onze bedrijfsnaam links bovenin je browser correct worden weergegeven.

Enkele belangrijke zaken om op te letten:

> Zorg dat je je accountgegevens veilig bewaard en niet aan andere verstrekt. 
> Kies een origineel en sterk wachtwoord
> Pas op voor valse e-mails

Je privacy & vertrouwd zaken doen bij Albeka:

1. Je e-mailadres & persoonlijke gegevens worden uitsluitend door Albeka gebruikt en worden nooit verstrekt aan derden.
2. Veilig betalen? We gebruiken een beveiligde SSL verbinding voor alle betalingen.
4. Mailing? Ontvang je alleen als je daarvoor aangemeld bent. 
5. Periodieke controle door Thuiswinkel Waarborg Zakelijk.
6. Bezoek ons! 3 Showrooms met uitstekende centrale ligging in Nederland.
7. Advies? Bel ons! Bereikbaar op : 0786912182
9. Lid van Webshop Trustmark ( internationale variant op Webshop Keurmerk ). Ook in het buitenland vertrouwd zaken doen met Albeka.
10. Je wachtwoord voor toegang op Albeka is alleen in het bezit van jou, wij kunnen dit niet inzien. 

Moet ik een account hebben om te bestellen?

Nee! Je kunt afrekenen als gast/nieuw klant, waarbij je gebruik maakt van dezelfde services. Wel biedt een account diverse voordelen, zoals snel bestellen en makkelijk herhaalaankopen doen.

Kan ik vanuit andere landen bestellen?

Wij bezorgen in Nederland, België en Duitsland. Betalen kan met Nederlandse, Belgische en Duitse bankrekeningen en PayPal-accounts. Wij accepteren creditcards vanuit alle landen.

Zitten er sleutels bij een gebruikte archiefkast?

Bij een gebruikte archiefkast zitten standaard geen sleutels. Dit komt doordat Albeka grotere partijen in bulk inkoopt. Bij grote partijen ontbreken vaak sleutels, wellicht herkenbaar in je eigen kantoor dat de sleutels kwijt zijn? Vanwege deze reden garanderen we nooit dat de sleutels erbij zitten. Als er tijdens de inkoop wel sleutels bijzaten, worden deze er netjes bijgeleverd, maar nogmaals geven we hierop geen garantie. Archiefkasten van de bekende merken kunnen wij altijd bijbestellen. Als deze mogelijkheid er is, kun je een sleutel bijbestellen op de productpagina.

Ik heb mijn bestelling beschadigd/vuil ontvangen. Hoe lossen we dit op?

Dat hoort niet te gebeuren! Wij bespreken graag zo snel mogelijk een oplossing waar je weer blij van wordt! Neem hiervoor gerust contact op met de vestiging die je bestelling heeft afgeleverd of bel naar 078-6912182. Dan zullen we samen tot een passende oplossing komen.

Betalen

Welke betaalmethoden accepteert Albeka?

Wij proberen het jou graag zo gemakkelijk mogelijk te maken om een bestelling bij ons te plaatsen. Om te betalen bij Albeka kun je gebruik maken van:

- iDeal
- Creditcard
- PayPal
- SOFORT Banking
- Belfius Pay Button
- BanContact / Mister Cash (België)
- Achteraf Betalen
- Contant & PIN (Showroom & afleveren
- Inkooporder ( Overheid & zorginstellingen)

Kan ik achteraf of op rekening betalen?

Albeka werkt samen met ‘achteraf betalen’ waardoor het mogelijk is om als zakelijke klant pas te betalen als de bestelling al ruimschoots binnen is. Hiervoor geldt een betalingstermijn van 30 dagen na de facturatie. Deze facturatie vindt gewoonlijk ongeveer een week plaats voordat we gaan uitleveren. Voor iedere nieuwe klant doen we eerst altijd een kredietcheck om te zien of de klant hiervoor in aanmerking komt. Bij een negatieve goedkeuring nemen we contact op om een alternatieve betalingsmethode te adviseren. Dit komt echter vrij zelden voor. Bekende klanten kunnen altijd gebruik maken van de optie ‘achteraf betalen’.

Voor particulieren is de optie ‘achteraf betalen’ niet mogelijk. In dit geval kun je kiezen voor de optie pinnen, of via creditcard. Pinnen vindt plaats wanneer we de spullen komen uitleveren, of in de showroom. zo kun je altijd eerst zien of de artikelen helemaal naar wens zijn.

Krijg ik een rekening of een officiële factuur?

Ja altijd! Na het bestellen ontvang je eerst een orderbevestiging met je besteldetails. Vervolgens zul je binnen 1 werkdag na leverdatum altijd standaard een officiële factuur ontvangen met al je (bedrijfs)gegevens. De factuur is te gebruiken door je boekhouding of administratie.

Betalen lukt niet, wat moet ik doen?

Dat is vervelend. Wij helpen je graag verder.

1. Heb je alle velden en gegevens gecontroleerd? De algemene voorwaarden geaccepteerd?

2. Verwijder je cookies of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.

3. Nog steeds geen succes? Neem dan gerust contact op met 078-6912182. Dan wordt je order op een alternatieve manier ingevoerd.

Wij staan klaar om je verder te helpen!

Ik heb een financiële vraag, waar kan ik terecht?

Voor financiële af administratieve vragen kun je terecht bij onze afdeling boekhouding. Deze kun je bereiken via 078-6912182, of administratie@albeka.nl.

Kan ik als Belgische ondernemer zonder BTW betalen?

Jazeker, wij helpen je hier graag bij. Als je online besteld met een officiële KVK (Handelsnummer) word er geen BTW in rekening gebracht. Wil je dit alsnog laten verwerken? Neem dan contact op met onze administratie via 078-6912182, of administratie@albeka.nl en houd je adresgegevens, BTW-nummer en IBAN-nummer bij de hand.

Hoe wordt de Belgische 0 BTW toegepast?

Kies als eerste het land van verzending, België in dit geval. Vul daarna, naast al je gegevens je Belgische ondernemingsnummer in onder het veld KvK nummer. Als je dit hebt gedaan wordt automatisch 0 BTW toegepast.

Bezorgen & Afhalen

Wordt mijn bestelling bezorgd?

Albeka bezorgt door heel Nederland en België met eigen bezorgservice. De bestelling wordt niet alleen achter de eerste deur worden geleverd, maar precies op de plek die jij in gedachte hebt.

Bijzonderheden: We leveren je bestelling af op de begane grond (verdieping in overleg), montage ook mogelijk (vraag naar de voorwaarden!)

Eigen bezorgservice: Bezorging doen we met onze eigen bezorgservice, zodat je zeker bent van een betrouwbare, persoonlijke en professionele service!

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten die wij hanteren in Nederland en België zijn €29,50 levering op begane grond bij een bestelling lager dan €350,-. De levering op een verdieping met trap bedraagt €104,50 bij een bestelling lager dan €350,-. Bij bestellingen hoger dan €350,- is de levering op begane grond gratis. Levering op verdieping met trap bedraagt in dit geval €75,-. Alle prijzen zijn uiteraard excl. btw.

Bezorgkosten zijn met uitzondering van de Waddeneilanden! Bezorging op de Waddeneilanden bedraagt €129,50, dit in verband met de kosten van het overvaren + de extra uren van het bezorgen. We hopen op je begrip hiervoor.

Hoe snel leveren jullie?

We leveren alles zo snel als dit maar kan. Normaliter is de levertijd binnen 7 werkdagen in Nederland. Voor België geldt binnen 15 werkdagen. De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als je een bestelling hebt geplaatst waar producten met een verschillende levertijd in zitten, geldt de langste levertijd. Wel kun je bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen. Je kan ook contact met de klantenservice opnemen als je wilt dat je bestelling later afgeleverd wordt.

Kan ik een bezorgdag of bezorgtijd aangeven?

Wij leveren altijd standaard binnen 7 werkdagen in Nederland en binnen 15 werkdagen in België. Een bezorgdag en tijdstip kun je altijd aangeven in het opmerkingen veld tijdens het bestellen. We proberen altijd rekening te houden met je voorkeuren en zullen onze uiterste best doen te leveren wanneer het jou het beste uitkomt.

Na het bestellen krijg je binnen 48 uur een leveringsvoorstel, je kunt hier ook altijd nog op reageren met je wensen en voorkeuren. Wel hopen we dat je enig begrip kunt opbrengen voor het feit dat we met onze eigen bezorgservice in heel Nederland en België leveren, waardoor het in een enkel geval niet doenbaar is om een spoedlevering te doen, of op bepaalde tijdstippen te leveren. We vertrouwen erop dat je met onze planners naar tevredenheid een afleverdag en tijdstip kunt afstemmen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kunt je bestelling afhalen bij een van de drie showrooms van Albeka. Wel graag in overleg. Doordat diverse gebruikte meubelen lastig te monteren zijn, nemen wij de bezorging het liefst zelf voor onze rekening om klachten te voorkomen. Neem contact op met de voor jouw dichtsbijzende vestiging om het afhaalmoment en de mogelijkheden af te stemmen.

Vestiging Telefoonummer Email
Hendrik Ido Ambacht 078-6912182 hiambacht@albeka.nl
Nieuwegein 030-6579720 nieuwegein@albeka.nl
Zoetermeer 079-3436931 zoetermeer@albeka.nl
Doen jullie montage?

Indien gewenst kan onze montagedienst de door jou bestelde kantoormeubelen bij jou op locatie monteren. Vraag hiervoor een prijs aan bij de klantenservice.

  • Hoekbureaus
  • Gebruikte slingerbureaus
  • Gebruikte elektrische bureaus

Bovenstaande type bureaus worden door ons gratis gemonteerd op de begane grond.

Niet op de begane grond? neem contact op met de klantenservice.

Bezorgen jullie op de Waddeneilanden?

Bijzonderheden Bezorgen op de Waddeneilanden? Albeka doet het! We doen dit voor €129,50, dit in verband met de kosten van het overvaren + de extra uren van het bezorgen. We hopen op je begrip hiervoor.

Bijzonderheden: We leveren je bestelling af op de begane grond, montage ook mogelijk (vraag naar de voorwaarden!)

Levertijd:We proberen altijd zo snel mogelijk te leveren, waarbij we binnen 7 werkdagen in Nederland en binnen 15 werkdagen in België. als uitgangspunt nemen.

Leveren jullie in België?

Wij leveren in België tegen dezelfde bezorgkosten en voorwaarden als in Nederland. De bezorgkosten hiervoor bedragen € 29,50. Boven de €350,- leveren we echter gratis. Levertijd in België is binnen 15 werkdagen. Bij kleinere bestellingen maken wij gebruik van externe transporteurs, zodat u de bestelling binnen deze levertijd ontvangt.

Retour & Garantie

Wat is jullie garantie?

We zijn overtuigd van de kwaliteit van de meubels die we leveren. Toch kunnen er wel mankementen, of andere redenen zijn waardoor je niet volledig tevreden bent. Daarom geven wij op ons gebruikte en tweedehands meubilair altijd standaard 5 jaar Albeka garantie. Dit betekent dat Albeka garant staat voor 5 jaar correct functioneren van het meubilair.

Als het meubilair tussentijds problemen geeft of niet correct functioneert, dan halen wij de meubels op ter reparatie, of je ontvangt een alternatief. Wij zetten ons volledig in om jou 100% tevreden te maken over ons product en het gebruik ervan.

Op het nieuwe meubilair zit de standaard fabrieksgarantie. De garantie hiervan staat aangegeven op de productpagina. Ook bij het nieuwe meubilair geldt in ieder geval altijd een minimale garantie van 5 jaar.

Hoe gaan jullie om met retouren?

Geen zorgen! Alle producten kunnen worden geretourneerd. Ben je bang dat je aangeschafte bureaustoel niet naar verwachting zal zitten? Slechts 1 mailtje of belletje naar ons kantoor en we komen de stoel weer bij je ophalen. Let er wel op dat je dit binnen 15 dagen vanaf de levering doet, want dat is de periode dat je retourrecht nog geldig is. Na deze periode kun je overigens altijd nog gebruik maken van je garantieperiode van minimaal 5 jaar. Ook moet je wel rekening houden met ons vaste tarief van € 29,50 om je producten op te laten halen.

Hoe kan ik retourneren en moet ik hiervoor betalen?

Retouren kan! Je betaalt hier wel € 29,50 voor als je je meubilair / producten wilt laten ophalen. We maken een afspraak wanneer we in de buurt zijn en het voor ons allebei uitkomt om jouw product weer mee te nemen. Ook krijg je het bedrag dat je voor het retournerende product hebt betaald uiteraard weer teruggestort.

Kan ik mijn oude meubilair gelijk retourneren?

Helaas is dit vanwege het complexe logistieke proces (nog) niet mogelijk. Momenteel zijn we aan het inventariseren hoe we dit in de toekomst mogelijk kunnen maken. Houd deze pagina hiervoor dus in de gaten!

Kan ik mijn bestelling retourneren in een winkel?

Jazeker, je kunt je bestelling retourneren bij de voor jou dichtstbijzijnde vestiging. Dit kost je dan helemaal niets! Graag even contact met ons vooraf en wil je de factuur en het retourformulier meenemen?

Bieden jullie een retourformulier?

Jazeker! Deze kun je hier dowloaden:

Download het model formulier voor Retouren

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

Heel eenvoudig: we laten het je weten. We mailen je zodra de retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je je bestelling geretourneerd hebt.

Hoe snel wordt mijn retourzending weer terugbetaald?

We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • iDEAL of achteraf: binnen 7 werkdagen
  • Creditcard: binnen 15 werkdagen

Heb je betaald met een cadeaubon en een andere betaalmethode? Dan betalen we je op dezelfde manier terug. We waarderen eerst de cadeaubon op en storten het restbedrag op de rekening waarmee je betaald hebt

Bieden jullie garantie en retour mogelijkheden op nieuw meubilair?

Wanneer je nieuw meubilair koopt dan gelden de volgende regels. Bij aflevering/ophalen controleer je op eventuele beschadigingen en teken je hier ook voor. Mocht er onverhoopt toch iets niet in orde zijn dan moet je hierover contact met ons opnemen via de vestiging waarmee je het klantcontact hebt.

Qua garantie kunnen wij je ten alle tijden garanderen dat we standaard 5 jaar garantie geven op al het geleverde meubilair tenzij anders vermeld. Wij geloven in onze producten en daarom geven wij jou deze garantie. In die tijd wordt alles geheel kosteloos omgewisseld indien er zich technische mankementen voordoen.

Hoe dien ik een klacht in?

Wij stellen alles in het werk om je producten te leveren overeenkomstig met de getoonde kwaliteit op de foto's. Echter vooral met gebruikt meubilair is het lastig, omdat er soms nogal verschil zit in de kwaliteit van de verschillende partijen die wij opkopen. We controleren bij het binnenkomen de goederen op het functioneren van het technische deel en de stoffering wordt gecontroleerd op slijtage. Mocht het echter niet overeenkomstig zijn met wat er op de foto is getoond, dan schrijft de wet voor dat je als consument binnen 2 maanden jouw klacht bij ons kenbaar maakt.

Klachten kun je zenden naar het emailadres hiambacht@albeka.nl of telefonisch via 078-6912182. We hopen altijd een passende oplossing te bieden, omdat wij je als klant graag tevreden zien! In nagenoeg alle gevallen komen we er met elkaar uit.

Je hebt ook altijd het recht om je te wenden tot de autoriteit consument en markt, of via thuiswinkelwaarborg.

Mijn account

Waar kan ik inloggen in mijn account?

Heel eenvoudig! Login via deze pagina en vul je gebruikersnaam en wachtwoord in.

Moet ik een account hebben om af te rekenen?

Nee! Je kunt afrekenen als gast/nieuwe klant, waarbij je gebruik maakt van dezelfde services. Wel biedt een account diverse voordelen, zoals snel bestellen en makkelijk herhaalaankopen doen.

Moet ik een account hebben om mijn bestelling te volgen?

Nee! Je wordt op de hoogte gehouden wanneer je bestelling geleverd wordt. Dit wordt namelijk via de e-mail met u afgestemd.

Kan ik mijn orderhistorie inzien via het account?

Jazeker! Via je account kun je alle bestelling zien, die je in het verleden via de webwinkel hebt geplaatst.

Kan ik mijn gegevens wijzigen in het account?

Jazeker! Via je account kun je je adresgegevens makkelijk en eenvoudig aanpassen. Heb je meerdere filialen? Dan kun je eenvoudig meerdere adressen toevoegen in je account. Op deze manier kun je snel voor meerdere vestigingen bestellen.

Wat is het voordeel van een account bij Albeka?

Een klantaccount aanmaken bij Albeka heeft vele voordelen!

Op deze manier kun je:

- Sneller het betalingsproces doorlopen
- Meerdere verzendadressen opslaan
- Bestellingen bekijken en volgen
- Gebruik maken van speciale acties
- Gebruik maken van een verlanglijst

Al je gegevens worden zorgvuldig en veilig opgeslagen.

Albeka zal nooit je gegevens doorverkopen aan derden, of het gebruiken voor commerciële doeleinden.

Showrooms

Hebben jullie winkels of showrooms?

Jazeker! Wij hebben 3 showrooms gevestigd op tactische locaties in Nederland. Je kunt ons vinden in:

Hendrik Ido Ambacht
Nieuwegein
Zoetermeer

Heeft de ene showroom meer te bieden dan de andere?

Nee, in principe is er bij iedere showroom evenveel te zien en te proberen. De voorraad is tussen de vestiginge vaak wel anders, dus het is niet altijd mogelijk je spullen direct af te halen. Iets gezien en wil je weten of het voorraad is in de vestiging? Check de voorraad op de productpagina of neem contact met ons op.

Hebben jullie koopavond?

Nee, op dit moment is er geen koopavond bij de vestigingen van Albeka.

Zijn jullie op zaterdag geopend?

Alleen onze vestiging in Hendrik Ido Ambacht is op zaterdag geopend van 9:00 - 12:30.

Zijn alle producten te bekijken?

Het grootste deel van het gebruikte assortiment is te bekijken in de showroom. Van het nieuw meubilair is niet alles te bekijken, omdat dit in sommige gevallen besteld moet worden bij de leverancier. Wil je graag iets specifieks bekijken of proberen? Neem dan vooraf contact op met de vestiging waar je langs wilt komen, zodat dit even in overleg mogelijk gemaakt kan worden.

Kan ik een indruk krijgen van de showrooms?

Jazeker! Bekijk de showroompagina's voor een impressie. Bekijk:

Hendrik Ido Ambacht
Nieuwegein
Zoetermeer

Kan ik een afspraak maken bij een van de showrooms?

Jazeker! Dit kan via onze online afspraak mogelijkheid, waarmee je direct je bezoek kan plannen. Je kunt ook telefonisch een afspraak maken met een van de vestigingen.

Wat zijn de openingstijden van de showrooms?

Reguliere openingstijden van onze showrooms.

Showroom Hendrik Ido Ambacht

Maandag: 10:30 - 17:00
Dinsdag: 08:00 - 17:00
Woensdag: 08:00 - 17:00
Donderdag: 08:00 - 17:00
Vrijdag: 08:00 - 17:00
Zaterdag: 09:00 - 12:30
Zondag: Gesloten

Showroom Nieuwegein

Maandag: 10:30 - 17:00
Dinsdag: 08:00 - 17:00
Woensdag: 08:00 - 17:00
Donderdag: 08:00 - 17:00
Vrijdag: 08:00 - 17:00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Showroom Zoetermeer

Maandag: 10:30 - 17:00
Dinsdag: 08:00 - 17:00
Woensdag: 08:00 - 17:00
Donderdag: 08:00 - 17:00
Vrijdag: 08:00 - 17:00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Inkoop

Kan ik meubels aan Albeka verkopen?

Meubelen verkopen aan Albeka is mogelijk vanaf minimaal 20 stuks van een dezelfde items, dit in verband met het logistieke proces wat arbeidsintensief en kostbaar is. Je kunt een vrijblijvende waardebepaling van je meubels laten doen door een aanvraag middels onze inkooptool, of je kunt contact op nemen met onze inkopers door middel van onderstaande gegevens:

inkoop@albeka.nl
WhatsApp: 06-30131255
078-6913047

Waar kan ik contact opnemen met de inkoop?

Je kunt contact op nemen met onze inkopers door middel van onderstaande gegevens:

inkoop@albeka.nl
WhatsApp: 06-30131255
078-6913047

Kan ik bij een aflevering direct meubels mee terug geven?

Nee dit is helaas niet mogelijk. Dit is niet haalbaar voor de bezorgers in verband met de opslagcapaciteit van de bezorgauto. Ook is het teveel handling om maar 1 á 2 items te verwerken in onze boekhouding. Alleen grote partijen vanaf 20 stuks per item is haalbaar en rendabel voor ons.

Doen jullie complete projecten, ofwel compleet nieuw inrichten en het oude opkopen?

Jazeker! Hier zijn wij gespecialiseerd in! Wij kunnen complete kantoorruimtes intekenen en inrichten en regelen de volledige afvoer van het oude meubilair. Voor complete projecten bieden wij de scherpste prijzen! Neem contact op met hiambacht@albeka.nl om een vrijblijvend adviesgesprek aan te vragen.

Hebben jullie inkooppartners?

Ja, wij werken samen met onze partner Officetrader.

Kan ik bij een aflevering direct meubels mee terug geven?

Nee. Dit is helaas niet mogelijk. Dit is niet haalbaar voor de bezorgers in verband met de opslagcapaciteit van de bezorgauto. Ook is het teveel handling om maar 1 á 2 items te verwerken in onze boekhouding. Alleen grote partijen vanaf 20 stuks per item is haalbaar en rendabel voor ons.

Kan ik een waarde-indicatie krijgen van mijn meubels?

Ja. Dit is mogelijk. Vul het online formulier in en je ontvangt op werkdagen binnen 24 uur een reactie van onze inkoopafdeling voor een indicatie en eventuele interesse.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met Albeka?

Er zijn verschillende manieren hoe je contact kunt opnemen met Albeka.

We staan voor je klaar!

Doet Albeka ook complete kantoorinrichtingen?

Jazeker! Met "Ons Interieurlab" heeft Albeka de kennis en mensen in huis om je kantoor 2d of 3d te laten intekenen met een passend interieurplan. Je kunt hiervoor een aanvraag doen bij onze interieurstylist.

Wat is de staat van de gebruikte kantoormeubelen?

We proberen altijd de beste kwaliteit gebruikte kantoormeubelen in te kopen, zodat je zorgeloos kunt genieten van je kantoorinrichting. Bij het inkopen houden onze inkopers rekening met de uitstraling, de leeftijd van het meubilair, de kleur en nog een aantal randzaken. Al die bevindingen worden meegenomen in de statusbepaling.

Zo werkt ons kwaliteitslabel

A+ Nieuwstaat
In deze categorie vind je producten die nagenoeg nieuw zijn. Dit kunnen restpartijen van de leverancier of showroommodellen zijn, waar nagenoeg niets aan mankeert.

A Licht gebruikt
Producten met deze beoordeling zijn zo goed als nieuw. Dit zijn de echte pareltjes op het gebied van gebruikt meubilair. De gebruikerssporen zijn minimaal.

B Normaal gebruikt
Deze categorie bestaat uit meubilair dat er nog netjes uitziet, technisch goed functioneert, maar wel enkele gebruikerssporen bevat. Op zichtbare plekken zul je geen grote deuken of krassen vinden.

C Intensief gebruikt
Technisch goed functionerend meubilair, maar qua uitstraling is wel te zien dat het meubelstuk (intensief) gebruikt is. Bij het aantreffen van meerdere gebruikerssporen, krassen of deuken moet je niet al te gek opkijken. Het model kan daarnaast ook iets verschillen ten opzichte van de foto.

Wij staan voor kwaliteit

Albeka heeft kwaliteit en service hoog in het vaandel staan en mede daarom proberen wij je via ons kwaliteitslabel goed te informeren over de staat van de producten. Mocht er bij u een artikel geleverd zijn waarvan je denk dat er niet de juiste beoordeling is aangegeven, neem dan gerust contact met ons op!

Bieden jullie montagehandleidingen?

Bij nieuwe producten wordt in nagenoeg alle gevallen een montagehandleidingen bijgeleverd. Voor de gebruikte producten bieden wij geen handleidingen. Veel producten die complex te monteren zijn, doen wij over het algemeen gratis voor jou. We hebben van diverse producten ook montagevideo's. staat je product hierbij?

Waarom zou ik kiezen voor gebruikt meubilair?

Kiezen voor gebruikt meubilair heeft veel voordelen, maar waarom?

  • Duurzaam
  • A-merken voor een zeer scherpe prijs
  • Grote voorraad

Voor een impressie hoe wij omgaan met het gebruikt meubilair van inkoop t/m verkoop, raden we je aan deze video te bekijken:

Zitten er sleutels bij een gebruikte archiefkast?

Bij een gebruikte archiefkast zitten standaard geen sleutels. Dit komt doordat Albeka grotere partijen in bulk inkoopt. Bij grote partijen ontbreken vaak sleutels, wellicht herkenbaar in je eigen kantoor dat de sleutels kwijt zijn? Vanwege deze reden garanderen we nooit dat de sleutels erbij zitten. Als er tijdens de inkoop wel sleutels bijzaten, worden deze er netjes bijgeleverd, maar nogmaals geven we hierop geen garantie. Archiefkasten van de bekende merken kunnen wij altijd bijbestellen. Als deze mogelijkheid er is, kun je een sleutel bijbestellen op de productpagina.

Kan ik sleutels van een archiefkast bijbestellen?

Ja, bij nieuw kantoormeubilair is dit altijd mogelijk. Bij het gebruikte meubilair alleen bij de bekende merken (Zie vraag hierboven). Noteer je merk en typenummer, geef dit daarna door aan de verkoper of middels onze contactgegevens en je zult een sleutel thuisgestuurd krijgen. Vergeet niet je eigen gegevens door te geven.

Hebben jullie productvideo's?

Ja, we bieden veel productvideo's. Deze video's worden door een van onze productspecialisten samengesteld en op maat door onze videospecialist gemaakt. In deze video's tonen we je een impressie en de voordelen van het product. Bekijk ze allemaal!

Wat moet ik doen als er iets ontbreekt of defect is na de levering?

Wanneer er iets ontbreekt of je ontdekt een defect nadat er geleverd is. Bel dan binnen 8 dagen na levering naar de vestiging waar je de levering van hebt ontvangen.

U kunt contact opnemen met de volgende vestigingen:

Albeka Hendrik-Ido-Ambacht- 0786912182
Albeka Nieuwegein 030-6579720
Albeka Zoetermeer - 079-3436931

Vermeldt altijd even de schade/defect of de ontbrekende items.

Hebben jullie ook een partnerprogramma?
Is een artikel op voorraad en kan ik het reserveren?

De actuele voorraden worden aangeven bij het product. Ook kun je de actuele voorraad zien per vestiging. Bij nieuwe producten wordt niet met voorraden gewerkt, omdat een deel hiervan bij de leverancier staat en wij hier geen controle over hebben. Wel is er een ruim voorraadprogramma nieuw meubilair.

Reserveren van een product is in diverse gevallen wel mogelijk. Neem hiervoor contact op met de voor u dichtstbijzijnde vestiging.

Klopt de actuele voorraad die wordt weergegeven op de site?

Gebruikte kantoormeubelen: De actuele voorraad wordt elke 3 minuten bijgewerkt en is daarom een betrouwbare weergave van wat we op voorraad hebben staan.

Nieuwe kantoormeubelen: Bij nieuw meubilair staat er "op voorraad" als we het product daadwerkelijk in huis hebben. Moet het product eerst besteld worden bij de leverancier? Dan staat er "levering" bij. Mocht het een op maat gemaakt product betreffen, dan staat er "op maat gemaakt" bij het product.

Kan ik de kantoormeubelen eerst bekijken?

Uiteraard! Bij de gebruikte producten staat aangegeven waar de producten zich bevinden. We hebben 3 prachtige showrooms waar je (grotendeels) het kantoormeubilair kunt bekijken. Je bent van harte welkom op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 en op zaterdag in Hendrik-Ido-Ambacht tussen 9.00 en 12.30 uur.

Albeka Hendrik-Ido-Ambacht
Albeka Nieuwegein
Albeka Zoetermeer

Waar kan ik jullie algemene voorwaarden vinden

Wij bieden 2 soorten voorwaarden, voor zakelijke en voor particuliere klanten. Bekijk ze hier:

Particulier
Zakelijk

De voorwaarden zijn tot stand gekomen met de stichting Webwinkel Keurmerk en Thuiswinkel Waarborg Zakelijk.

Wat is jullie privacy beleid?

Je kunt onze privacy verklaring online lezen. Let er wel op dat deze met enige regelmaat wordt geüpdatet, bekijk deze pagina van tijd tot tijd om bewust te blijven van alle privacy regels..

Gebruiken jullie cookies?

Ja, ondanks dat wij je privacy hoog in het vaandel hebben staan, gebruiken wij functionele en marketing gerelateerde cookies. De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar je kunt je browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en services, op onze en andere websites, niet correct functioneren als cookies zijn uitgeschakeld in je browser. Doormiddel van onze cookiemelding wordt je hierop geattendeerd en kun je hierin je voorkeuren aanpassen. Met onze privacyverklaring en cookiemelding voldoen we aan de Europese regels. Heb je hieromtrent vragen of klachten, neem dan contact op met de afdeling marketing.

Ik heb een klacht

Een klacht kan gaan over een product of over een dienst die wij aan je geleverd hebben.

Je kunt een klacht indienen middels email, of telefoon:

info@albeka.nl
078-6912182

Je ontvangt inhoudelijk binnen 2 werkdagen een reactie op je klacht.
We doen ons uiterste best om alle klachten zorgvuldig en naar wens op te lossen!

Ben je als zakelijke klant niet tevreden over de klachtenafhandeling dan kunt je beroep doen op: www.thuiswinkel.org voor bemiddeling.

Hebben jullie vacatures?

Jazeker! De actuele vacatures zijn te vinden op werkenbijalbeka.nl. Houd de pagina in de gaten! Albeka groeit en daardoor zijn er regelmatig openstaande vacatures te vinden.