✓ Super goedkope levering · ✓ Eigen bezorgservice · ✓ Gebruikt & nieuw
078-6912182
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00-22:00!
Op zaterdag bereikbaar van 08:00-17:00
0620111951

WhatsApp: 06-20111951

Klantenservice Voordelene

Hier hebben we een selectie gemaakt van de meest gestelde vragen die ons gesteld worden. Mocht u nog een overgebleven vraag hebben die hieronder niet beantwoord wordt dan kunt u deze uiteraard toch aan ons stellen.

Bestellen & Levering

Hoe kan ik bestellen bij Albeka.nl?

Bekijk de duidelijke uitleg hoe je simpel en snel kunt bestellen op www.albeka.nl


Moet ik een account aanmaken bij het bestellen?

Nee, dat is niet verplicht. U kunt afrekenen zonder een account aan te maken.
Het aanmaken van een account heeft wel diverse voordelen.
Bewaar uw gegevens. Dat werkt sneller en makkelijker.
Maar één keer invoeren, inzicht in uw eerdere bestellingen, met een muisklik opnieuw bestellen.
Extra mogelijkheden: verlanglijst, meerdere afleveradressen, labels, beoordelingen, etc.


Wat zijn de levertijden op nieuw meubilair?

Op de productpagina geven we altijd weer wat de levertijd is van een product Het basisassortiment van het nieuwe meubilair
( o.a. Ecoline serie ) is direct uit voorraad leverbaar.


Wat zijn de levertijden op gebruikt meubilair?

De levertijd op gebruikt meubilair is altijd 2 - 10 werkdagen. Heeft u een combinatiebestelling met gebruikte en nieuwe artikelen, dan zal in dit geval de langste levertijd gelden.


Klopt de actuele voorraad die wordt weergegeven op de site?

Gebruikte kantoormeubelen: De actuele voorraad wordt elke 3 minuten bijgewerkt en is daarom een betrouwbare weergave van wat we op voorraad hebben staan.
Nieuwe kantoormeubelen: De actuele voorraad wordt weergegeven maar is in sommige gevallen slechts een indicatie om weer te geven dat we het meubilair kunnen leveren. Bekijkt u daarom ook altijd de levertijd.



Algemeen

Kan ik de kantoormeubelen eerst bekijken?

Uiteraard! Bij de producten staat aangegeven waar de producten zich bevinden. We hebben 3 prachtige showrooms waar u het gebruikte kantoormeubilair kunt bekijken. U bent van harte welkom op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 en op zaterdag in Hendrik-Ido-Ambacht tussen 9.00 en 16.00 uur.

Albeka Hendrik-Ido-Ambacht
Albeka Nieuwegein
Albeka Zoetermeer 

Wat is de staat van de gebruikte kantoormeubelen?

We proberen altijd de beste kwaliteit gebruikte kantoormeubelen in te kopen, zodat u zorgeloos kunt genieten van uw kantoorinrichting. Bij het inkopen houden onze inkopers rekening met de uitstraling, de leeftijd van het meubilair, de kleur en nog een aantal randzaken. Al die bevindingen worden meegenomen in de statusbepaling. Meer daarover leest u hier



Betalen

Welke betaalmethoden worden op Albeka.nl geaccepteerd?

U kunt bij Albeka betalen met:

  • iDeal
  • PayPal
  • Vooraf overmaken
  • CreditCard
  • MasterCard
  • Afterpay
  • Belfius
  • Bancontact
  • Sofort Banking
  • PIN of Contant (Bij bezorgen & afhalen)


Kan ik kopen op rekening?

Wanneer u voor de eerste keer bij Albeka besteld is het niet mogelijk om op rekening te betalen. Voor overheden of grote bedrijven geldt dat er op rekening gekocht kan worden. Neem voor meer informatie contact op met 078-6912182.


Krijg ik een factuur?

U krijgt als u online besteld een overzicht van uw bestelling. Die bestelling wordt verwerkt in ons systeem en u ontvangt altijd per e-mail een officiële factuur van de bestelling. 



Garantie & Reparatie


Zit er garantie op gebruikt meubilair?

Garantiebepaling Albeka op (gebruikt) kantoormeubilair Op al het (gebruikte) kantoormeubilair wat door de verkopende partij geleverd wordt zit in beginsel 24 maanden (altijd minimaal 2 jaar) garantie. 
Albeka, hierna verkopende partij is aansprakelijk voor tekortkomingen aan de geleverde goederen onder de navolgende voorwaarden en met inachtneming van de hierna volgende beperkingen. De koper dient binnen 8 dagen na aanschaf kenbaar te maken wat de tekortkomingen zijn bij de verkoper ( na datum levering ). De garantieverplichting van verkoper blijft beperkt tot het naar de keuze van verkoper overgaan tot aanvulling, vervanging of reparatie, zonder dat verkoper gehouden zal zijn tot enige nadere schadeloosstelling, van welke aard dan ook. Wanneer de geleverde producten in geval van gebruikt meubilair niet meer leverbaar zijn zal er een passend alternatief voorgesteld worden, in vergelijkbare prijsklasse en kwaliteitsklasse. De te vervangen, aan te vullen of te repareren goederen of onderdelen daarvan, dienen franco naar verkoper te worden gezonden. De goederen die onder garantie vervangen zijn blijven eigendom van Albeka. Slijtage op onderdelen die ontstaan zijn door normaal gebruik zijn uitgesloten van garantie. Daarnaast vervalt de aanspraak van garantie onder de volgende omstandigheden: - Behandeling of gebruik op andere dan voor de goederen normaal te achten wijze; - Schade door situaties die ontstaan zijn door overmacht, ongeval of grove onachtzaamheid bij het uitvoeren van werkzaamheden door koper of haar werknemers. - reparatie, vervanging van onderdelen en soortgelijke handelingen door andere dan door verkoper daartoe aangewezen of gemachtigde personen;


Zit er garantie op nieuw meubilair?

Op nieuw meubilair geven we standaard fabrieksgarantie. Afhankelijk van het product is dat 2 - 5 jaar fabrieksgarantie.


Wat moet ik doen als er iets ontbreekt of defect is na de levering?

Wanneer er iets ontbreekt of u ontdekt een defect nadat er geleverd is. Belt u dan binnen 8 dagen na levering op naar de vestiging waar u de levering van hebt ontvangen.U kunt contact opnemen met de volgende vestigingen: 
Albeka Hendrik-Ido-Ambacht- 0786912182 
Albeka Nieuwegein 030-6579720 
Albeka Zoetermeer - 079-3436931. 
Vermeldt altijd de schade/defect of de ontbrekende items.



Waarom kan ik op zondag niet bestellen bij Albeka?

Op zondag zijn wij altijd gesloten. Wij beschouwen de zondag vanuit onze christelijke geloofsovertuiging als rustdag waarop wij geen commerciële activiteiten doen. Om die reden is de bestelmogelijkheid op de site op zondag niet actief.

  • Retourneren voor Consumenten

    Product defect of voldoet het niet aan de verwachting?
    Wij stellen alles in staat om u producten te leveren die overeenkomstig zijn met de getoonde kwaliteit op de foto's echter vooral met gebruikt meubilair is het lastig omdat er soms nogal verschil zit in de kwaliteit van de partijen die wij opkopen. We controleren bij het binnenkomen de goederen op het functioneren van het technische deel en de stoffering wordt gecontroleerd op slijtage. Mocht het echter niet overeenkomstig zijn met wat er op de foto getoond wordt dan schrijft de wet voor u als consument binnen 2 maanden uw klacht ( hoe dien ik een klacht in? Zie bovenstaand ) bij ons kenbaar maakt. 

    Retourneren voor Consumenten
    U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

    Retourneren voor Bedrijven 
    1.Bij de levering van nieuwe goederen, dus niet bij leveringvan gebruikte zaken, dient de koper direct na het ontvangen van deze zaken tot controle over te gaan.Indien zichtbare defecten worden geconstateerd, dient het te worden aangetekend op de pakbon en/ of factuur endienen deze defecten onmiddellijk ter kennis van Albekate worden gesteld.
    2. Als onder art. 12 genoemde defecten niet aangetekendkonden worden dient de koper Albeka uiterlijk binnen 14 dagen van de zaken op de hoogte te stellen, gelijk koper verplicht is Albeka hiervan onmiddellijk schriftelijk te bevestigen.
    3. Reclames schorten de betalingsverplichtingen van de koper niet op.
    4. Overige reclames, ook ter zake van verrichtewerkzaamheden, dienen per aangetekend schrijvenbinnen 8 dagen na ontvangst van de zaken aanAlbeka te worden gemeld. 



Heeft u een klacht?

Een klacht kan gaan over een product, of over een dienst die wij aan u geleverd hebben.

U kunt een klacht indienen middels email, of telefoon: 

verkoop@albeka.nl 
078-6912182 

U ontvangt inhoudelijk altijd binnen 14 dagen een reactie op uw klacht.
We doen ons uiterste best om alle klachten zorgvuldig en naar wens op te lossen!

Bent u als zakelijke klant niet tevreden over de klachtenafhandelijk dan kunt u zich richten tot: www.thuiswinkel.org voor bemmiddeling.

 

Algemene zakelijke verkoopvoorwaarden - Bekijk ze hier.

Algemene consumenten verkoopvoorwaarden - Bekijk ze hier