Hier hebben we een selectie gemaakt van de meest gestelde vragen die ons gesteld worden. Mocht u nog een overgebleven vraag hebben die hieronder niet beantwoord wordt dan kunt u deze uiteraard toch aan ons stellen.
Klik dan hier om naar het contactformulier te gaan.

Bestellen & Levering

Hoe kan ik bestellen bij Albeka.nl?

Laat antwoord zien

Moet ik een account aanmaken bij het bestellen?

Laat antwoord zien

Wat zijn de levertijden op nieuw meubilair?

Laat antwoord zien

Wat zijn de levertijden op gebruikt meubilair?

Laat antwoord zien

Klopt de actuele voorraad die wordt weergegeven op de site?

Laat antwoord zien


Algemeen

Kan ik de kantoormeubelen eerst bekijken?

Laat antwoord zien

Wat is de staat van de gebruikte kantoormeubelen?

Laat antwoord zien

 


Betalen

Welke betaalmethoden worden op Albeka.nl geaccepteerd?

Laat antwoord zien

Kan ik kopen op rekening?

Laat antwoord zien

Krijg ik een factuur?

Laat antwoord zien

 


Garantie & Reparatie

Zit er garantie op gebruikt meubilair?

Laat antwoord zien

Zit er garantie op nieuw meubilair?

Laat antwoord zien

Wat moet ik doen als er iets ontbreekt of defect is na de levering?

Laat antwoord zien

 

Waarom kan ik op zondag niet bestellen bij Albeka?

Op zondag zijn wij altijd gesloten. Wij beschouwen de zondag vanuit onze christelijke geloofsovertuiging als rustdag waarop wij geen commerciële activiteiten doen. Om die reden is de bestelmogelijkheid op de site op zondag niet actief.

  • Retourneren voor Consumenten

    Product defect of voldoet het niet aan de verwachting?
    Wij stellen alles in staat om u producten te leveren die overeenkomstig zijn met de getoonde kwaliteit op de foto's echter vooral met gebruikt meubilair is het lastig omdat er soms nogal verschil zit in de kwaliteit van de partijen die wij opkopen. We controleren bij het binnenkomen de goederen op het functioneren van het technische deel en de stoffering wordt gecontroleerd op slijtage. Mocht het echter niet overeenkomstig zijn met wat er op de foto getoond wordt dan schrijft de wet voor u als consument binnen 2 maanden uw klacht ( hoe dien ik een klacht in? Zie bovenstaand ) bij ons kenbaar maakt. 

    Retourneren voor Consumenten
    U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.


    Retourneren voor Bedrijven 
    1.Bij de levering van nieuwe goederen, dus niet bij leveringvan gebruikte zaken, dient de koper direct na hetontvangen van deze zaken tot controle over te gaan.Indien zichtbare defecten worden geconstateerd, dient hette worden aangetekend op de pakbon en/ of factuur endienen deze defecten onmiddellijk ter kennis van Albekate worden gesteld.
    2. Als onder art. 9.1 genoemde defecten niet aangetekendkonden worden dient de koper Albeka binnen 24 uur vande zaken op de hoogte te stellen, gelijk koper verplicht isAlbeka hiervan onmiddellijk schriftelijk te bevestigen.
    3. Reclames schorten de betalingsverplichtingen van de koper niet op.
    4. Overige reclames, ook ter zake van verrichtewerkzaamheden, dienen per aangetekend schrijvenbinnen 8 dagen na ontvangst van de zaken aanAlbeka te worden gemeld. 
  • Algemene verkoopvoorwaarden - Bekijk ze hier.